Onze dienstverleningen


Wij staan voor U klaar voor alle problemen inzake uw administratie.

Wij omringen ons met een uitgebreid netwerk van specialisten zoals bedrijfsrevisoren, advocaten, accountants, bankiers,… en, anderzijds ons eigen team van specialisten.

Het opstarten van uw zaak/bedrijf.

Uw zakelijk beheer.

De reorganisatie van uw zaak/bedrijf.

De stopzetting van uw zaak/bedrijf.

Uw algemene administraties en contact met de overheden.

Voor alle administratieve- en fiscale problemen, zowel voor particulieren als voor grote- en kleine bedrijven.

Wij bespreken graag vrijblijvend alle mogelijkheden.

Eerste advies is steeds gratis bij ons, als extra dienstverlening.

Wij zijn eveneens partner van het ondernemingsloket XERIUS.

Voor salarisadministraties werken wij steeds samen met S D Worx.

UBO registraties en aanpassingen met jaarlijkse controle behoort eveneens tot onze dienstverlening.

Het UBO-register is een register waar alle ‘Ultimate Beneficial Owners’ of ‘uiteindelijk begunstigden’ van een vennootschap of andere juridische entiteit in geregistreerd staan. De Belgische antiwitwaswet van 18 september 2017 zet de vierde Europese antiwitwasrichtlijn om in Belgisch recht. Ze verplicht vennootschappen, (internationale) vzw’s en stichtingen om toereikende, accurate en actuele informatie over hun uiteindelijke begunstigden (Ultimate Beneficial Owners of UBO’s) in te winnen en bij te houden. 

Advies, assistentie en analyses bij een bedrijfsovername.

GROUP G+ staat voor expertise.

GROUP G+ werkt permanent samen met :

Advocatenkantoor De Groote De Man

Advocatenkantoor Parroni L

Sociaal Secretariaat Liantis

Sociaal Secretariaat S D Worx

Ondernemingsloket Xerius

Ondernemingsloket Liantis